Veel gestelde vragen (FAQ's)

 

V - Wat is een secundaire ticketaanbieder?
A - Een secundaire ticketaanbieder is een ticketaanbieder die doorgaans niet de eerste aanbieder (promotor of organisator) van het ticket is.

V - Wat is een secundair ticket?
A - Een secundair ticket is een ticket waarvan de koper op 4ALLtickets doorgaans niet de eerste koper is.

V - Waarom kan ik al een reservering plaatsen voor tickets op 4ALLtickets voordat de officiële voorverkoop van een evenement is begonnen?
A - Als u zeker wilt zijn van tickets of wanneer u verhinderd bent op de datum van de start van de officiële verkoop kunt u nu alvast een reservering plaatsen bij 4ALLtickets. 4ALLtickets verbindt namelijk kopers en verkopers van tickets. Wij betrekken onze kaarten via een betrouwbaar netwerk van contacten en kunnen daarom ook voor aanvang van de officiële verkoopdatum uw reservering garanderen. Dit betekent dus niet dat 4ALLtickets uw tickets al in handen heeft, maar dat u een gegarandeerde reservering plaatst zodat 4ALLtickets voor u de kaarten regelt nadat deze officieel in de verkoop zijn gegaan.

V - Wat is het verschil tussen categorie 1 en categorie 2 zitplaatsen?
A - 4ALLtickets is een wederverkoper van tickets - we verbinden kopers en verkopers van tickets. Dat betekent dat wij onze kaarten kopen van andere aanbieders of van mensen die verhinderd zijn voor een bepaald evenement. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om een precieze aanduiding te geven van de stoel- en rijnummers van de tickets.

Op dit moment is het nog niet mogelijk om de categorie-indeling van tickets direct over te nemen van de organisator. Om deze reden hebben wij voor onze beschikbare kaarten de volgende categorie-indeling gekozen, tenzij anders staat vermeld: Onder Zitplaatsen Categorie 1 vallen tickets die bij de organisator tot de bovenste helft van de aangeboden kaarten behoren. Onder Zitplaatsen Categorie 2 vallen tickets die bij de organisator tot de onderste helft van de aangeboden kaarten behoren.

Voorbeeld: als een organisator tickets aanbiedt in 6 verschillende zitplaatscategorieën, dan komen Categorie 1 van 4ALLtickets overeen met de categorieën 1 tot en met 3 van de organisator. Categorie 2 van 4ALLtickets komt overeen met categorie 4 tot en met 6 van de organisator. Bij een oneven aantal zitplaatscategorieën wordt de middelste categorie opgenomen in Categorie 2 van 4ALLtickets.

Staanplaatsen, algemene toegangskaarten en andere speciale ticketcategorieën zijn niet opgenomen in deze indeling.

V- Waar kom ik precies te zitten?
A - De toewijzing van zitplaatsen binnen een categorie wordt bepaald op basis van binnenkomst van uw afgeronde bestelling. Dit betekent dat het helaas op dit moment nog niet mogelijk is om bij het plaatsen van uw bestelling een exacte plaats binnen een categorie te kiezen. Tickets zijn gegarandeerd per twee- en drietallen naast elkaar. Exacte stoelnummers zijn niet van te voren bekend. 

V - Na bestelling van entreebewijzen ben ik dan er zeker van dat ik de entreebewijzen daadwerkelijk ontvang?
A - Ja. Alleen na persoonlijk antwoord van ons te hebben ontvangen (d.m.v. telefoon of e-mail) bent u er zeker van dat er entreebewijzen voor u klaar liggen of naar u worden verzonden.

V - Verkopen jullie naast losse entreebewijzen ook compleet verzorgde arrangementen?
A - Ja. 4ALLtickets verkoopt zowel losse entreebewijzen als compleet verzorgde arrangementen.

V - Krijg ik na annulering van een concert, mijn geld terug?
A - Ja. U krijgt van 4ALLtickets het aankoopbedrag terug.

V - Wat houdt de nieuwsbrief van 4ALLtickets in ?
A - De nieuwsbrief van 4ALLtickets is een regelmatig terugkerend item met speciale acties, laatste aanbiedingen en nieuwe evenementen. Tevens blijft u op de hoogte van ons steeds wisselende aanbod.

V - Waarom zijn de prijzen bij 4ALLtickets afwijkend van de nominale waarde?
A - Onze prijzen zijn gerelateerd aan de vraag en aanbod. Onze prijzen zijn afhankelijk van de op dat moment geldende marktwaarde.

V - Ik sta op de wachtlijst voor ...... Ben ik ervan verzekerd dat ik terug gebeld wordt?
A - Zodra er nieuwe entreebewijzen beschikbaar zijn, stellen wij onze klanten hiervan op de hoogte.

V - Kan ik betalen met creditcard op jullie site ?
A - Ja, dat is mogelijk via een beveiligde SSL verbinding.

V - Verkoopt 4ALLtickets ook entreebewijzen voor buitenlandse evenementen?
A - Ja. Deze entreebewijzen zijn wel allemaal op aanvraag en vaak in combinatie met een vlucht.

V - Kan ik mijn bestelling ook telefonisch doorgeven in plaats van via internet ?
A - Ja. U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven door ons te bellen op 010 - 280 75 11

V - Ik heb een verkeerd adres opgegeven. Wat te doen?
A - U kunt contact met ons kantoor opnemen of de juiste adresgegevens naar ons e-mailen.

V - Wat is een eenmalige incasso ?
A - Indien u kiest voor deze betalingsmethode machtigt u ons eenmalig om het overeengekomen bedrag van uw bank- of girorekening te incasseren.

V - Ik ben mijn entreebewijzen verloren. Krijg ik nu nieuwe exemplaren van jullie?
A - 4ALLtickets is niet aansprakelijk voor vermissing of diefstal van entreebewijzen. Wij kunnen u dan ook geen nieuwe exemplaren verstrekken.

V - De door mij bestelde entreebewijzen zijn nog niet binnen. Wat nu?
A - 4ALLtickets verstuurd zijn pakketen via UPS of email. Na verzending van de pakketen duurt het ongeveer 1 werkdag voor de zending bij u wordt aangeboden. Indien u niet thuis bent wordt de zending de dag erna nog een keer aangeboden. UPS  zal bij de klant een notitie achterlaten zodat u kan zien  waar u zelf het pakket kunt afhalen. 

V - Zijn de entreebewijzen die jullie aanbieden wel origineel?
A - Door onze jarenlange expertise op het gebied van entreebewijzen, bent u verzekerd van een origineel en oprecht entreebewijs. 4ALLtickets is echter niet aansprakelijk voor eventuele vervalsingen en/of kopieën.

V - Indien u de toegang tot het evenement wordt ontzegd.
A- 4alltickets verkoopt gegarandeerd authentieke tickets. De tickets worden verkregen via een betrouwbaar netwerk van binnen- en buitenlandse leveranciers. Mocht het in een uitzonderlijk geval voorkomen dat u de toegang tot het evenement wordt geweigerd met tickets die u heeft gekocht van 4alltickets, dan dient u direct contact op te nemen met 0031 (0)6 53 86 88 33. Wel vragen wij u om binnen 5 dagen na het evenement met overlegging van de tickets en het bewijs van de weigering schriftelijk een claim voor restitutie in te dienen bij de klantenservice van 4alltickets.


V - Waar kan ik met een andere vraag heen ?
A - info@4alltickets.nl

 x 
(excl. servicekosten)
Winkelwagen is leeg

Nieuwsbrief

Schrijf u hier in voor de 4alltickets nieuwsbrief

bannerideal_150.gif

mastercard.pngvisa.pngmister_cash.png

ups.png